Retourneren & Garantie

RETOURNEREN 

 
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar hij voldoet niet aan mijn verwachting. Kan ik hem retourneren?
Ja, dat kan. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Lisoflex®  zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Lisoflex® geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@lisoflex.com Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.


Zo maakt u gebruik van uw recht van retour:

Vul het retourformulier in en mail het naar: info@lisoflex.com  zodat we weten dat uw bestelling terug komt. Druk een extra kopie van het formulier af en voeg dit toe aan uw retourzending

Verpak de artikelen, voorzien van de originele labels, goed zodat er tijdens het vervoer geen schade kan ontstaan

De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Zorg dat u altijd een track-trace code heeft van uw retourzending zodat u het pakket kunt volgen. Wij zijn niet aansprakelijk te stellen voor pakketten die wij niet zelf verzenden, bewaar de track-trace code dus tot we uw pakket hebben ontvangen.

Zodra uw zending bij ons binnen komt laten we u dit weten en zullen we uw verzoek tot omruiling of terugstorten van uw aankoopbedrag z.s.m. uitvoeren.

Retourzendingen kunnen worden gestuurd naar:
Lisoflex BV
Binnenweg 2
6921 GZ Duiven. NL. 


GARANTIE 

Ik heb mijn bestelling ontvangen en heb een mankement ontdekt. Wat nu?
Kwaliteit en deugdelijkheid staan hoog in ons vaandel en daarom controleren wij alle artikelen die bij ons binnenkomen op gebreken. Toch kan het voorkomen dat we iets over het hoofd gezien hebben, controleer uw aankoop daarom altijd nog even zelf. Wanneer u een foutje ontdekt neem dan contact met ons op zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen. Het moet daarbij wel gaan om duidelijke productiefouten en niet om schade die door gebruik is ontstaan. Omdat wij schade niet van een afstand kunnen beoordelen vragen wij u altijd om foto's te sturen waarbij we een foto van de schade willen zien.

Heb ik garantie op mijn aankoop?
Ja, wij geven garantie op fabricagefouten en hanteren daarbij een termijn van 3 maanden waarbij de datum op uw factuur als begindatum geldt. Wij controleren alle producten die we inkopen en produceren op deze punten maar het kan altijd voorkomen dat we iets over het hoofd hebben gezien. Wanneer u denkt dat uw artikel een fabricagefout heeft laat het ons even weten en stuur ons er een foto van toe, vaak kunnen we op basis van een foto al zien of het om een fabricagefout gaat.

 
Wat valt wel en niet onder de garantie?
Alléén fabricagefouten vallen onder de garantie en zijn vaak gelijk, of in ieder geval binnen een maand, zichtbaar. Schade door het gebruik valt daar vanzelfsprekend niet onder.